BCN kennismakingsaanbieding

Badminton is een leuke manier om gezond bezig te zijn en je conditie op peil te houden (of te krijgen). BC Nijkerk is een club waar zowel de beginnende als de gevorderde badmintonner van elke leeftijd van harte welkom is. Of je nu op de camping badminton tot kunst hebt verheven of nog nooit een racket in je handen hebt gehad, je zult zien dat je al snel vaardig genoeg bent om leuk te badmintonnen. Enthousiaste en deskundige trainers zullen de nieuwe leden verwelkomen en iedereen snel de basis bijbrengen van het badminton.

BC Nijkerk hoopt de komende tijd veel nieuwe leden te verwelkomen. De club start met een spectaculaire kennismakingsactie voor nieuwe leden. Voor slechts 35 euro kun je 2 maanden vrijblijvend kennismaken met badminton. Voor rackets, shuttles en training wordt gezorgd. Besluit je na deze 2 maanden om lid te worden, dan krijg je zelfs een badmintonracket cadeau. Dit is een uitstekend racket van één van de betere merken (Yonex), waar je nog lang plezier van zal hebben.

Interesse?
Mail of bel ons even en wij zorgen dat er iemand is om je wegwijs te maken binnen onze vereniging. Natuurlijk kun je ook eerst gratis en vrijblijvend een paar keer komen badmintonnen. Wij zijn er namelijk van overtuigd dat je er snel achterkomt dat je gewoon graag lid wilt worden.

De senioren kunnen op dinsdag- en donderdagavond terecht. Op dinsdag van 20 uur tot 23 uur en op donderdag van 21 uur tot 23 uur. De jeugd speelt op vrijdagavond van 17 uur tot 19 uur. Er wordt gespeeld in sporthal Watergoor te Nijkerk.

Badmintonclub Nijkerk
tel. 06 4078 0277