Succesvol BCN-mixtoernooi

zaterdag 25 februari 2012 NIJKERK

Badmintonclub Nijkerk organiseerde zaterdag een regionaal toernooi. Het was een mix-toernooi waarbij dus alleen de mix (dame en heer) werd gespeeld. Het was voor het eerst sinds lange tijd dat er door BC Nijkerk weer een toernooi is georganiseerd waar ook teams van andere verenigingen aan mee kunnen doen. In totaal hebben 17 koppels deelgenomen aan het toernooi. Er werd gespeeld in verschillende klasses, van recreant tot 2de klasse. Er waren 2 poules van 6 teams en 1 poule van 5 teams, zodat men over de hele dag 5 of 4 hele wedstrijden moest spelen.

In elke poule kreeg de winnaar een prijs. Het toernooi werd gehouden in sporthal Strijland. BC Nijkerk traint en speelt normaal gesproken in sporthal Watergoor, maar voor dit toernooi is er uitgeweken naar sporthal Strijland. Voor de eigen leden was het dan ook geen echte thuiswedstrijd. De sfeer en de kantine waren voortreffelijk en er kan dan ook gezegd worden dat het toernooi een groot succes was. Na afloop werden de prijzen uitgereikt onder het genot van een hapje en een drankje. 1ste in poule 1 waren Rik van Roekel en Marit Jonker ( BADSO Soesterberg) 1ste in poule 2 waren Frank Stechwey en Chantal van Doorn (BADSO Soesterberg) en 1ste in poule 3, de hoogste klasse, waren Adrie Gaarenstroom en Kim Cramer (LBV Loosdrecht)