Instuifmiddag BC Nijkerk.

woensdag 20 april 2011 Nijkerk

Als onderdeel van het 40-jarig jubileum is Badmintonclub Nijkerk bij verschillende basisscholen langs geweest om een badmintonclinic te geven om iedereen te laten zien hoe leuk badmintonnen is. Naar aanleiding van de positieve reacties, zijn alle leerlingen die hieraan mee gedaan hebben uitgenodigd om op een woensdagmiddag mee te doen aan een speciale instuifmiddag.

Veel leerlingen zijn uiteindelijk naar deze instuifmiddag toegekomen. Hier waren verschillende speldonderdelen klaargezet, zoals bijvoorbeeld blikgooien met shuttles, zitbadminton, op hoepels mikken en een shuttlerace. Maar daarnaast waren er ook nog andere leuke spellen. Nadat iedereen alle onderdelen had gedaan, werd er vervolgens een toernooitje gespeeld.

Voor degenen die uiteindelijk de meeste punten hadden gehaald, lagen er leuke prijzen klaar. De winnaars gingen uiteindelijk met een mooi racket naar huis. Maar er was natuurlijk iets voor iedereen die had meegedaan. Iedereen kreeg een mooi certificaat mee naar huis om te kunnen laten zien dat ze aan de instuifmiddag hadden meegedaan.

Door het enthousiasme van alle deelnemers is het een erg geslaagde en gezellige middag geworden. Vanwege dit succes kunnen basisscholen waar nog geen clinic gegeven is of die nog een keer een clinic zouden willen krijgen hierover contact met ons opnemen om deze in te plannen.

De jeugd van Badmintonclub Nijkerk speelt op vrijdagmiddagen van 17:00 – 19:00 uur. Je kunt altijd een paar keer gratis en vrijblijvend meespelen om te kijken of je het leuk vindt. Voor verdere vragen kan er contact opgenomen worden met Linda van Essen via nijkerk@badminton.nl. Bellen kan natuurlijk ook, de contactgegevens zijn te vinden op www.bcnijkerk.nl.